Kelab Tiada Dara | Pelajar IPT Jahil | Aktif Seks Bebas

Kelab Tiada Dara yang ditubuhkan oleh Pelajar IPT jahil aktif mengamalkan seks bebas akhirnya terima pengajaran. Akibatnya, seorang daripada siswi yang pernah menjadi ahli ‘kelab tiada dara’ itu kini menanggung derita kerana disahkan doktor dijangkiti virus HIV berikutan terbabit kegiatan seks bebas.

Kelab Tiada Dara | Pelajar IPT Jahil | Aktif Seks Bebas

Kelab Tiada Dara yang ditubuhkan oleh beberapa penuntut di institusi pengajian tinggi (IPT), yang terpesong dan mempunyai akhlak yang amat rendah apabila aktif mengamalkan seks bebas, malah bergabung mewujudkan seolah-olah satu kelab bagi merancang kegiatan.


Tanpa mempedulikan dosa dan masa depan, kumpulan siswi berusia 19 hingga 21 tahun itu tidak mahu melihat ada ahli kumpulan mereka yang masih dara. Malah, sesiapa yang masih dara dipecat ‘keahliannya’ atau tidak layak menyertai kelab itu dan dianggap sebagai kolot atau kekampungan. [Sumber | myMetro | Bahana Bangga Tiada Dara]

Semakin banyak kemudahan yang kerajaan berikan kepada mahasiswa dan mahasiswi untuk menyambung pelajaran mereka ke peringkat lebih tinggi, semakin banyak pula gejala negatif yang timbul kebelakangan ini.

Untuk permasaalahan sebagini, siapa yang yang menjadi punca tidaklah penting. Tetapi bagaimanakah cara mengatasi masalah yang pelbagai-bagai kebelakangan ini. Pendekatan yang lebih berkesan perlu dicari.

Langkah terbaik ialah kenali golongan bermasaalah ini terlebih dahulu. Fahami corak pemikirannya, baca tingkah lakunya. Bertindak demi untuk memulihkan dan bukan untuk menghukum.

Diharap tiada lagi kelab-kelab baru yang ditubuhkan oleh pelajar-pelajar IPT di masa akan datang. Kebebasan yang mereka inginkan perlu dipimpin ke arah yang benar. Kelab Tiada Dara | Pelajar IPT Jahil | Aktif Seks Bebas


Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





No comments:

Post a Comment

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh