Pendarahan Usus Penyanyi Hazami Serius

Pendarahan dalam usus penyanyi Hazami amat serius. Penyanyi yang berpewatakan sopan, Nor Kamal Hazami Ahmad berada dalam keadaan lemah selepas dikejarkan ke hospital akibat menghidap pendarahan dalam usus. Doktor mengesahkan Hazami mengalami komplikasi pada bahagian usus yang agak serius dan perlu menjalani pembedahan. Apakah penyebab berlakunya Pendarahan Usus Hazami. Sebagai peminat dunia hiburan yang prihatin, Masalah Kesihatan Artis Malaysia amat diambil berat oleh kumpulan peminat masing-masing. Bersamalah kita berdoa semoga Hazami cepat sembuh.

Pendarahan Usus Penyanyi Hazami Serius

Info di bawah tiada kaitan dengan Penyanyi Hazami Ia sekadar info kesihatan yang kebetulan berada dibawah carian "Pendarahan dalam usus panyanyi Hazami" di google search. Memandangkan ia sesuatu yang bermanfaat, maka ada baiknya ia disisipkan bersama sebagai maklumat sampingan. Namun ada bahagian tertentu boleh diragui kebenarannya.

Apakah Punca Berlakunya Pendarahan Usus

Bagi lelaki Gay pendarahan usus sering berlaku setelah melakukan hubungan seks sejenis dengan pasangan mereka. Biasanya selepas beberapa hari ia akan pulih seperti biasa. Namun selepas beberapa hari, jika najis masih bercampur darah, masalah pendarahan usus itu perlu diberi perhatian. Berkemungkinan berlaku jangkitan kuman atau beberapa penyakit lain yang memerlukan rawatan lanjut.

Golongan Gay Tegar sepatutnya lebih bersedia dengan sebarang kemungkinan sebegini. Mereka perlu membersihkan saluruan dubur sekiranya kerap melakukan hubungan sejenis. Walaubagaimnapun tidak semestinya mereka yang mengalami pendarahan usus adalah seorang gay. Ada banyak kemungkinan lain seperti dubur tercucuk kayu, dubur tersangkut paku malah dubur digigit tikus juga boleh menjadi punca pendarahan usus.

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





No comments:

Post a Comment

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh