Kisah Keluarga Kronik | 18+

 Kisah Keluarga Kronik | 18+ | Hubungan Rumit

AMARAN: Artikel ini merupakan sebuah kisah kehidupan keluarga yang agak luar biasa dan amat kronik adanya. Kapada mereka yang mempunyai aras IQ yang rendah adalah DILARANG KERAS membaca artikel dibawah. Penulis tidak akan bertanggungjawab sekiranya berlaku sebarang kerosakan otak setelah anda membaca artikel dibawah. Harap maklum.

Ini satu kisah keluarga yang sangat rumit dan kronik!

Melibatkan hubungan sesama manusia.

Beberapa tahun lepas Ramlee jumpa seorang janda bernama Rasyidah yang mempunyai anak dara bernama Jamiylah. Ramlee berkahwin dengan Rasyidah dan Jamiylah adalah anak tiri Ramlee. Selepas itu bapa kepada Ramlee, Jamrud berkahwin dengan anak tiri Ramlee, Jamiylah. Ini membuatkan Jamiylah, mak tiri kepada Ramlee yang sebelum ini anak tirinya. Jadi ayah Ramlee, Jamrud adalah anak tiri Ramlee dan memjadikan Rasyidah sebagai Mak Mertua kepada Bapak Mertuanya. selang beberapa bulan kemudian, Jamiylah anak kepada isteri Ramlee, Rasyidah melahirkan anak lelaki, Joehari.

Jadi Joehari dalah adik kepada Ramlee. Tetapi Joehari adalah anak kepada Jamiylah, anak kepada isteri Ramlee, Rasyidah. Menjadikan Joehari adalah cucu kepada isteri Ramlee, Rasyidah. Sekaligus menjadikan Ramlee datuk kepada Joehari, adiknya. Itu tak seberapa lagi. Selepas itu, Ramlee dan Rasyidah mendapat anak bernama Jamqa. Sekarang Jamiylah, anak tiri Ramlee dan juga Mak mertua Ramlee menjadi kakak dan juga nenek kepada Jamqa. Jadi ayah Ramlee, Jamrud menjadi abang ipar kepada anak Ramlee yang mana kakak ipar Jamqa adalah isteri kepada ayah Ramlee, Jadi sekarang, Ramlee adalah abang ipar kepada emak mertuanya, isteri Ramlee, Rasyidah adalah makcik kepada anaknya sendiri, Jamiylah... Anak Ramlee, Joehari adalah sepupu kepada ayah Ramlee, Jamrud dan Ramlee adalah datuk kepada dirinya sendiri...

(Peluh Kecil + Peluh Besar)(menitik)

 ¹³ - Honor & Respect
raimisyazwan signature

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





No comments:

Post a Comment

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh