Pepek | Pewangi Kloset & Kamar Mandi

Reactions: 

Kisah benar dari seorang blogger
 

Korang mesti tau pepek kan?
Malam tadi aku terjumpe sorang minah ni kat bandar memujuk rayu supaya aku beli pepek dia…

dia kata pepek dia baik lah…wangi lah…siap boleh matikan kuman lagi tu..


Bile aku buat muka tak caya dia siap bukak & bagi cium pepek
dia…

Ishhh. ..memang wangi lah… Teruja seketika..
Tapi nasib baik aku tak termakan pujuk rayu dia…

Bile aku kuar henset nak amik gambar dia dan pepeknya..
Tetiba dia lari la pulak… Malu kot..

 Aku sempat amik gambar pepeknya aje..
 

Tak caya tengok sendiri ler…
Ape nak jadi pun tak tau…..

 ¹³ - Honor & Respect
raimisyazwan signature

Artikel ditulis oleh Raimi Syazwan Abdul Rashid



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





2 comments:

  1. This is what I have been searching in quite a few web pages and I ultimately identified it right here. Wonderful post. I am so impressed. Could under no circumstances imagine of these a point is attainable with it…I imagine you have a excellent information in particular while dealings with these kinds of topics.

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh