Berbalas Kencing dan Berak | Gambar Pemimpin Jadi Mangsa

Reactions: 
Rakyat Malaysia Berbalas Kencing dan Berak atas gambar pemimpin, pemimpin negara Malaysia! Negara mereka sendiri. Sudah semakin parah adab mereka. Perasaan marah dan benci mungkin telah mengawal fungsi otak lalu akal yang waras hilang, mereka jadi bodoh!


Berbalas Kencing dan Berak | Gambar Pemimpin Jadi Mangsa


Baru saja dikejutkan dengan gambar 'John Doe' yang dikatakan memijak gambar Najib Razak selain menunjukkan punggung dan berak pada gambar tersebut. Kini tersebar pula gambar Tuan Guru Nik Aziz dan Tuan Guru Hadi Awang yang dikencingkan oleh 'John Doe' yang lain pula.


Berbalas Kencing dan Berak | Gambar Pemimpin Jadi Mangsa


Rakyat Malaysia Berbudi, Santun bahasa, Lembut dan Sopan tingkah lakunya. Mungkin tinggal kenangan..




Artikel ditulis oleh Raimi Syazwan Abdul Rashid



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





4 comments:

  1. @Everything: Aku pun mengucap panjang tengok hal mcm ni.. Apa agaknya luar akan kata bila tengok rakyat Malaysia mcm ni..

    @Isabel: Tu la, dah la pengotor.. perbuatan tu terlalu menghina. Kita kan manusia sama manusia.

    ReplyDelete
  2. akal letak kat kepala lutut kot orang2 camni..memang memalukan bila tak hormat kat pemimpin dan ulamak.

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh