Siapa Apek ni | Pelik betul | Khairul Fahmi

Reactions: 
Pada satu pagi, aku bersama 3 kawan lepak kat satu warong kopi. Sambil berbual kosong, sorang kawan aku, yang duk membelek surat khabar lama tiba-tiba merengus
"Siapa Apek ni? Pelik betul aku. Macam mana dia ni boleh selalu masuk surat khabar, siap dengan awek sekali dapat tayang muka!" 
Sambil hempas surat khabar di meja. Terpangpang gambar Apek dan Leuniey tersenyum bahagia pada akhbar tu.

Eh! Terkejut aku, dalam hati, biar benar kawan aku tak kenal orang dalam akhbar tu? Tapi tengok dari air muka kawan aku tu serius benar, lagipun kawan-kawan aku  bukan jenis suka buat joke dan drama bodoh macam ni.

Kawan aku yang lagi sorang tu pulak, duk ketawa bagai nak gila. Hampir-hampir air kopi yang dia minum. Lagi la bengang muka kawan aku yang tak kenal Apek tu. Hampir seminit kawan aku tu ketawa. Sambil-sambil menahan ketawa, kawan aku tu berkata;
"Engkau pun satu, budak dalam surat khabar tu bukan orang biasa-biasa macam kita ni, kalau tak mana boleh masuk akhbar. Ni mesti kau tak tengok sinetron indonesia dalam tv petang-petang tu, Apek pelakon hot dari indonesia pun ko tak kenal! tak up todate langsung kau ni" (sambil terus ketawa)
Kawan aku pun menjawab "Oh, ya ke? aku jarang tengok sinetron indonesia ni"

Memang aku rasa nak pengsan pagi tu. Sungguh bahagia hidup aku berkawan dengan diaorang ni. (berpeluh besar) (berurat kepala)



Artikel ditulis oleh Raimi Syazwan Abdul Rashid



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





8 comments:

  1. hahah..gelak aku baca.
    memang heran r kalo sape tak kenal apek.
    selebriti besa r..masuk tv masuk paper.
    kita org biasanya jgn harap r.

    ReplyDelete
  2. hu3.. pelik la org tak kenal apek. duk dalam gua mana be4 nie? kih3

    ReplyDelete
  3. kikikkiki.....kes berat kawan awak ni....hahahhaha

    ReplyDelete
  4. adoi ! hahahaha ! sabar jelah, tak sangka bukan semua orang kat Malaysia nie kenal Apek. hehe

    ReplyDelete
  5. bodoh punya orang..

    ReplyDelete
  6. Apa da..
    Justin Bieber pun merangkak mintak tandatangan Apek..
    Ada jugak yg tak kenal rupanya..

    ReplyDelete
  7. apek pelakon sinetron..? sangat x bleh balh.. hahahaha

    ReplyDelete
  8. kesian budak tu..
    kena kencing hidup-hidup..
    kahkahkah~~

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh