Dr Rohaya : Melayani suami seperti pelacur kelas pertama


KUALA LUMPUR: Seorang isteri harus taat dan melayani suaminya seperti "seorang pelacur kelas" untuk menjaga dirinya dari kesesatan dan untuk mengelakkan penyakit sosial yang lebih besar, sesuai sebagai Isteri Patuh 'Club.

Isteri Patuh 'Club cawangan Malaysia, dilancarkan di sini kelmarin, diwujudkan sebagai penyelesai untuk masalah-masalah sosial seperti perselingkuhan, pelacuran, kekerasan dalam rumah tangga dan buang bayi, yang anggotanya dipercayai berasal dari wanita yang kurangnya kepercayaan pada Tuhan dan kegagalan untuk menjaga mereka suami kandungan.

Naib presiden OWC antarabangsa Dr Rohaya Mohamed mengatakan perempuan sering lupa mereka "tugas sbg seorang isteri", termasuk kenikmatan suami mereka di bilik tidur.

"Ada persepsi dalam masyarakat kita hari ini bahawa tugas seorang isteri termasuk menjadi tukang masak bersih, baik dan ibu, tetapi ada kurang penekanan pada hal-hal seksual. Kami di sini untuk mengubah persepsi itu.

"Seorang lelaki berkahwin dengan seorang wanita yang sebagus atau lebih bagus dari seorang pelacur tidak mempunyai alasan untuk tersesat," katanya kepada wartawan selepas pelancaran tersebut.

Dr Rohaya berkata, saat ini kelab terbuka untuk wanita dari semua agama dan bangsa, seminar dilakukan tentang bagaimana menjadi isteri yang baik dan individu disediakan dan pasangan dengan sesi kaunseling untuk mempertahankan pernikahan mereka.

Hal ini juga menawarkan cadangan latihan dan seks bagi mereka yang memerlukan.

"Wanita yang gagal memenuhi keperluan suami seperti meninggalkan perkahwinan mereka dan membuka untuk kerosakan pada kebanyakan lelaki. Lelaki sekarang mempunyai alasan untuk mempunyai pacar, gundik dan mengunjungi pelacur.

"Nafsu makan seorang lelaki, yang lebih besar daripada perempuan, tidak boleh dinafikan. Dan daripada membiarkan dia untuk terus berdosa, seorang wanita harus melakukan semua yang dia boleh untuk memastikan keinginannya dipenuhi."

Kewujudan OWC telah mencetuskan kontroversi di antara kumpulan wanita tempatan seperti Sisters in Islam yang telah dibebankan dengan mengabadikan budaya perempuan-menyalahkan dan Cauvinisme laki-laki.

Dalam pertahanan, kata Rohaya keyakinan inti OWC itu didasarkan pada keinginan untuk mengikuti ajaran Islam.

"Kami tidak menyalahkan perempuan untuk pelacuran atau perceraian, kerana kami yakin orang yang takut akan Allah tidak akan menggurui pelacuran, atau gangguan isteri mereka.

"Kedua-dua belah pihak harus memenuhi tugas-tugas mereka."

Ditanyakan pada batas-batas kesetiaan seorang wanita untuk lelaki yang terus curang atau lalai mengambil tugasnya sebagai suami, katanya seorang wanita harus selalu tetap setia. Allah akan memastikan bahawa ia akan dihargai.

"Seorang wanita hanya perlu memenuhi empat syarat untuk mendapatkan masuk ke syurga: berdoa sehari-hari, berpuasa di bulan Ramadhan, melindungi martabat dan taat kepada suaminya.

"Seperti Asiah, isteri Firaun, yang tetap taat kepada suaminya sepanjang hidupnya dan yang akhirnya pergi ke syurga."

The OWC sudah memiliki 1,000 ahli di seluruh dunia, dengan 800 di Malaysia.

Ditubuhkan oleh Global Ikhwan Sdn Bhd, off-shoot Islam sekarang mati gerakan keagamaan Al-Arqam, OWC pertama kali dilancarkan di Jordan pada tarikh 1 Mei sementara cabang ketiga akan terbuka di Jakarta, Indonesia pada tarikh 19 Jun.

Organisasi ini juga merancang untuk membuka cawangan di Eropah, termasuk di London dan Rom pada masa mendatang.

Rohaya mengakui bahawa amalan kelab dan keyakinan akan menemui kesulitan mendapatkan sokongan di negara-negara Barat tapi mengatakan dia menyambut kritik dan kontroversi.

"Setiap orang mempunyai kebebasan untuk menyuarakan pendapat mereka selama mereka menjaga fikiran mereka terbuka untuk perbincangan dan cara berfikir yang berbeza," katanya.

The OWC dilancarkan terakhir bersama-sama dengan upacara perkahwinan beramai-ramai, melibatkan 10 pasangan.

Selengkapnya: 'Melayani suami seperti pelacur kelas pertama'
http://www.nst.com.my/nst/articles//14prosi/Article/ # ixzz1P57j4ChZ

Info By Raimi Syazwan メ

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





2 comments:

  1. That cute Rohaya.. how much for 1 night..

    ReplyDelete
  2. That make me thinking about this phrase..

    Husband: Thank for ur good service.. here the money..
    Wife: Thanks, come again...

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh