Gadis Ting-Ting | Godaan Palsu

Gadis Ting-Ting, itulah gelaran yang diberikan kepada sekumpulan pelacur bijak yang hanya bermodalkan tubuh badan mengghairahkan. Seorang gadis Ting-Ting yang kononnya menawarkan perkhidmatan seks mampu meraih pendapatan lumayan tanpa perlu menggadai maruah mereka. Godaan Palsu Gadis Ting-Ting itu bermula pada detik pertama bertemu pelanggannya apabila mereka sanggup menawarkan harga serendah RM30 untuk satu perkhidmatan seks

Gadis Ting-Ting | Godaan Palsu
Gadis Ting-Ting | Sumber: Kosmo

Dalam satu kejadian, dua orang mangsa yang juga rakan sekerja dikatakan terpedaya dengan wanita berkenaan yang mengaku menawarkan perkhidmatan seks dengan harga murah iaitu RM70.

Selepas bersetuju, mangsa bersama suspek masuk ke bilik khas masing-masing sebelum wanita berkenaan berbaring di atas katil dan menutup lampu.

Ketika sedang asyik bermesra dalam keadaan separuh bogel, seorang lelaki yang juga kenalan suspek menyusup ke dalam kedua-dua bilik melalui pintu rahsia dan melarikan dompet dan telefon bimbit mangsa di dalam poket seluar. [Sumber]


Cara gadis Ting-Ting memperdaya mangsanya begitu mudah iaitu hanya berdiri di kaki-kaki lima premis perniagaan bermula pukul 12 malam dengan hanya berbaju ketat dan berseluar pendek. Godaan Palsu gadis jalanan itu amat berjaya memperbodohkan ramai kaum mangsanya.

Berita selanjutnya: Kosmo Online

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





1 comment:

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh