Demi Masa! MH370 Boeing 777

Demi Masa! MH370 Boeing 777. Sememangnya manusia sentiasa dalam kerugian. Pesawat tidak dikenali 200 batu nautika di barat daya Pulau Pinang disedari setelah beberapa hari tragedi kehilangan pesawat MH370. Itupun setelah melihat semula rakaman semula radar tentera dan mendapati ada plot (titik) yang belum dipastikan dan bukannya sah (belum tahu sama ada) pesawat MH370. Doa untuk mangsa MH370 Malaysia Airlines. Kemas Kemim Teknologi Ketenteraan Malaysia.

Demi Masa! MH370 Boeing 777

Demi Masa! Sesungguhnya manusia itu dalam kerugian. Kecuali orang-orang yang beriman dan beramal soleh, dan mereka pula berpesan-pesan dengan kebenaran serta berpesan-pesan dengan sabar.

Lebih sayu didengar, apabila TUDM tidak menghantar jet pejuang untuk memintas pesawat tidak dikenali itu kerana pesawat terbang di laluan udara komersial sahaja. Radar tentera tidak menunjukkan nama pesawat tetapi plot (pesawat) yang tidak dikenal pasti. Oh, biarkan saja ia terbang bebas di angkasa raya. Bagaimanakah Nasib 12 Kru dan 227 penumpang Pesawat MH370 Boeing 777 agaknya. Semoga Allah merahmati mereka. The Mongolia Dream.

Sekarang Tentera Udara Diraja Malaysia bertungkus lumus menganalisis semua maklumat berhubung kejadian. Kehebatan darah perwira, boleh melakukan apa saja. Di sebalik tragedi, terbukti para pentadbir, menteri-menteri Malaysia terbukti sanagat dihormati di negara luar. Kerana hubungan persahabatan mereka 12 negara luar membantu dalam Misi Mencari pesawat MH370.

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





1 comment:

  1. Hari ini sudah msk lapan hari..
    Semoga dipermudahkan.....

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh