♌¹³ Pseudosupra dan Aku | Kisah Cinta | Info Rumah Tangga

blogger pageview

Kisah Cinta aku dan ♌¹³ Pseudosupra  dan info rumah tangga kami.
Aku dan ♌¹³ Pseudosupra.blogspot.com berkahwin pada 2010 dan selepas seminggu berumah tangga, kami bercerai talak satu. Alasan, tiba-tiba hilang rasa cinta.
Rujuk kembali pada April 2012. Menjadi keluarga bahagia, aku mulai belajar banyak selok-belok rumah tangga.
Hubungan kami semakin rapat. Jiran-jiran pun dah ramai. Kami saling kenal-mengenali dan bertegur sapa antara satu sama lain.
Bila aku jalan-jalan ke rumah rakan yang lain, aku kagum dengan rumah tangga mereka yang hebat-hebat semuanya.
Senarai pelawat (pageviews) mereka buat aku hampir pengsan. Aku pun mula la nak jadi macam diaorang. Dari situlah aku mula merancang dan buat target untuk rumahtangga kami. Aku target 1000 pageview sehari.
Dan akhir-akhir ni, aku mula ada rasa angin la pulak, jangankan 1000 pageview/day..
800 pageview pun tak mampu.. Aduyai, ni la namanya dugaan rumah tangga.

 ¹³ - Honor & Respect
raimisyazwan signature

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





2 comments:

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh