Air Mata Datuk Lee Chong Wei | Tewas Kepada Lin Dan | Pingat Perak Olimpik 2012

Air Mata Datuk Lee Chong Wei bukti kecewa apabila Lee Chong Wei Tewas kepada Lin Dan di Sukan Olimpik 2012. Ini bermakna malaysia terpaksa berpuas hati untuk pingat perak di Olimpik 2012 setelah wira harapan negara malaysia Lee Chong Wei gagal membawa pingat emas. Walau bagaimanapun, Lee Chong Wei telah bermain dengan persembahan yang menakjubkan. Dia mencurahkan apa saja yang ada pada dirinya untuk menewaskan Lin Dan di gelangang badminton olimpik namun keputusan tetap berpihak kepada pemain dari china itu.

Air Mata Datuk Lee Chong Wei | Tewas Kepada Lin Dan | Pingat Perak Olimpik 2012
Air Mata Lee Chong Wei

Tahniah Lin Dan.
21-15 (Dato' Lee Chong Wei)
10-21 (Lin Dan)
19-21 (Lin Dan)

Lee Chong Wei Minta Maaf Melalui Twitter.


Dato' Lee Chong Wei:  I'm sorry
Dato' Lee Chong Wei: Thank you everyone I'm sorry i could not get gold

Lee Chong Wei Minta Maaf Melalui Twitter.


Walaubagaimanapun, kesungguhan dan usaha Datuk Lee Chong Wei patut dipuji kerana dia mempamerkan permainan di tahap tertinggi beliau. Pastinya Datuk Lee Chong Wei kecewa dengan kekalahan tersebut kerana beliau berpendapat perlawanan tersebut adalah perlawanan terakhirnya sebelum bersara. - Lee Chong Wei Pingat Perak Olimpik 2012



Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





No comments:

Post a Comment

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh