Blog Idola | Hasrulhassan.com

Hasrulhassan.com

Hasrulhassan.com merupakan laman Tips Panduan Menulis Blog yang menjadi rujukkan utama Pseudosupra sebagai seorang blogger. Pseudosupra, dari mula merangkak sehingga hari ini (yang masih merangkak), saudara Hasrulhassan ataupun Sifu HH banyak sekali memberi Tips Panduan Menulis Blog kepada saya dan rakan-rakan blogger yang lain.



Pseudosupra.blogspot.com bermula dari 50 hingga 200 pageviews sehari, meningkat ke 500 hingga 1000 pageviews sehari. Entri Tips Panduan Menulis Blog yang ditulis oleh Hasrulhassan / Sifu HH di Blog Hasrulhassan.com yang menjadi panduan Pseudosupa jelas terbukti.


Akhir-akhir ini pageviews Pseudosupa terus meningkat dan hampir mencecah 5000 pageviews sehari. Ia mungkin tidak seberapa, tetapi untuk blogger baru merangkak seperti saya, ia merupakan satu kejayaan.

Terima Kasih kepada Hasrulhassan.com Tips Panduan Menulis Blog dan semua Follower Pseudosupra.

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





1 comment:

  1. Terima kasih kerana berkongsi kejayaan ini. Ini adalah usaha anda, bukan saya. Anda memang layak. Alhamdulillah...

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh