Aplikasi Citra Merdeka 57 Android

Aplikasi Citra Merdeka 57 Android. Sempena Sambutan Kemerdekaan 57 dan Hari Malaysia 2014 sebuah Aplikasi Kemerdekaan akan diperkenalkan. Aplikasi mudah alih untuk Malaysia Merdeka 2014 memuatkan sejarah kemerdekaan Malaysia yang dikenali sebagai Citra Merdeka 57.

Aplikasi Citra Merdeka 57 Android

57th Merdeka Day Celebration. Menteri Komunikasi dan Multimedia, menunjukan Aplikasi Mudah Alih Citra Merdeka 57 selepas melancarkannya di Kementerian Komunikasi dan Multimedia (KKMM) Putrajaya.

Android Citra Merdeka 57 Application

Android Citra Merdeka 57 Application dibangunkan dengan kerjasama Multimedia Development Corp (MDeC), Universti Malaysia Kelantan dan Arkib Negara. Download Aplikasi Citra Merdeka 57 boleh dimuat turun melalui platform Android secara percuma. Selamat Menyambut Bulan Kemerdekaan dan Hari Malaysia  2014.

Aplikasi Android Merdeka Malaysia Citra Merdeka 57

Aplikasi Android Merdeka Malaysia Citra Merdeka 57. Merupakan satu inovasi dimana pertama kalinya kemerdekaan itu dipersembahkan dalam bentuk aplikasi mudah alih untuk menerangkan secara mudah mengenai sejarah kemerdekaan negara. Aplikasi Kemerdekaan Malaysia ini mempunyai kemampuan untuk dikembangkan maklumat dan kandungannya seperti jadual dan lokasi sambutan kemerdekaan setiap tahun. 

Melaluinya Citra Merdeka 57 kita boleh dapatkan koordinat lokasi bagi acara itu atau cara bagaimana mahu ke sana jika menggunakan kenderaan awam. Persembahan paparan akan disesuaikan mengikut keadaan sekarang dan lagu-lagu yang akan dipersembahkan akan berkisar mengenai kesatuan yang menghidupkan semangat kemerdekaan. Salam Kemerdekaan 57 dan Hari Malaysia 2014 untuk seluruh rakyat Malaysia

Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





No comments:

Post a Comment

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh