Sejuta Kemaafan | Selamat Hari Raya Aidilfitri | Salam Kemenagan

Ilalliqa' ya Ramadhan wa Ahlan Wasahlan ya Syawal wa Marhaban Bikum. Salam Kemenangan dan  di mohon bersama sejuta kemaafan, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012 M 1433H.  Greeting and Happy Eid Fitr.

Allahu Akbar! Allahu Akbar! Allahu Akbar! La Ilahaillahu Allahu Akbar! Allahu Akbar wa Lillahilhamd..


Hampir berlalu Ramadhan yang mulia, semakin hampirnya Syawal untuk kita menyambut Hari Raya Aidil Fitri Hari Kemenangan Umat Islam. Saya Raimi Syazwan penulis ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog dan Pseudosupra Page, dengan doa rahmat dari-Nya untuk semua yang mengenali diri ini, saya memohon sedalam-dalam kemaafan atas semua kesalahan dan kesilapan  yang telah saya lakukan. Semoga ikatan silatulrahim sentiasa erat dengan cahaya rahmat dan petunjuk dari Allah. Insyaallah.

Kerana aku hanya insan. Bersama Rahmat Ramadhan yang hampir berlalu. Bersama Keberkatan Syawal yang bakal menjelma. Aku mengharapkan kemaafan dari saudara-saudara Islam ku semua. Aku tunduk merayu keampunan dari Allah yang maha pengasih.

Ya Allah! Sucikan diriku dan saudara-saudaraku dari kelemahan dan dosa-dosa kami, berikan kami petunjuk dan Nur Hidaya-Mu.



Artikel ditulis oleh RaimiSyazwan



Artikel Berkaitan

GO TO [ Pseudosupra Sitemap ]





2 comments:

  1. Selamat beraya bro Haziq..

    Ilalliqa' ya Ramadhan wa Ahlan Wasahlan ya Syawal 1433 wa Marhaban Bikum. Salam Kemenangan dan di mohon bersama sejuta kemaafan, Selamat Hari Raya Aidilfitri 2012

    ReplyDelete

I just wanted to thank you for visiting ♌¹³ Pseudosupra | aLife Blog and willing to read this entry. I appreciate it from the bottom of my heart. Keep in touch and for further concerns, please do not hesitate to give your comment for my future entry. Wish you a great day.

Regard & Much more respect ~ Raimi Syazwan Abdul Rashid

All Comments and criticism can be delivered via the comment space below.

linkreferral
Natang Ngoh